Stavebnicová bezšroubová konstrukce, sestávající z pojízdné základny a regálové nadstavby, kde police jsou zavěšeny na jedné řadě sloupků a to z jedné, nebo obou stran. Zavěšení polic umožňují boční zarážky opatřené háčky a ve spodní části lemem, do kterého zapadá boční lem police. Stabilita regálů v podélném směru je zajištěná dvěmi řadami vodorovných nosníků, které jsou vetknuty do sloupků. Sloupky jsou ve své spodní části opatřeny příčnou roznášecí opěrou, kterou se roznáší zatížení z nadstavby do pojízdné základny. Police mají nosnost 250 kg I m2 a jsou standardně přestavitelné s roztečí 37 mm. V případě požadavku na větší variabiInost výškové přestavitelnosti polic, lze rozteč snížit až na 25 mm. Pojízdná základna obsahuje minimálně dva podvozky, které jsou vzájemně propojeny základnovými nosníky a jednou pohanovou hřídelí. Řetězový převod doporučujeme jednostupňový s převodovým poměrem 1 : 2 (umožňuje přemísťování pouze jednoho regálu) nebo dvoustupňový, s převodovým poměrem 1 : 4,5 (umožňuje manipulaci s více regály najednou). Koleje z přesně tažené oceli jsou pokládány na stávající podlahu a opatřeny náběhovými klíny, mohou však být do podlahy také zapuštěny a při montáži jsou výškově rektifikovány s přesností 1 mm po celé ploše kolejového systému. Povrchová úprava: standardně prášková polyesterová vypalovaná barva v odstínech RAL (police mohou být variantně vyrobeny z pozinkovaného plechu- bez další povrchové úpravy). Jednotlivé pojízdné regály jsou vždy označeny nosnostními štítky.
Nadstandardní vybavení: prachotěsnost, posuvné dveře, zamykání koncového regálu, informační tabulky, přesuvné nebo pevné děliče polic, odkládací výsuvné pulty, perforace plných bočních rámů pro zajištění cirkulace vzduchu, ohnivzdorné provedení, elektrický nebo pneumatický pohon.