Stavebnicová bezšroubová konstrukce sestávající z pojízdné základny a zakrytované regálové nadstavby. Svařovaná pojízdná základna obsahuje minimálně dva podvozky, které jsou vzájemně propojeny základnovými nosníky a jednou pohanovou hřídelí. Regálová nadstavba je tvořená nosnými rámy, (otevřenými nebo plnými), na kterých jsou zavěšena síta a horní kryty. Síta jsou z drátu 4 nebo 5 mm a mají nosnost 50, popř. 80 kg I m2. Řetězový převod doporučujeme jednostupňový s převodovým poměrem 1 : 2 (umožňuje přemísťování pouze jednoho regálu) nebo dvoustupňový, s převodovým poměrem 1
: 4,5 (umožňuje manipulaci s více regály najednou). Koleje z přesně tažené oceli jsou opatřeny náběhovými klíny a pokládány na stávající podlahu, mohou však být do podlahy také zapuštěny a přimontáži jsou výškově rektifikovány s přesností 1 mm po celé ploše kolejového systému. Povrchová úprava: standardně prášková polyesterová vypalovaná barva v odstínech RAL. Jednotlivé pojízdné regály jsou označeny nosnostními štítky.
Nadstandardní vybavení: prachotěsnost, zamykání koncového regálu, informační tabulky, perforace plných bočních rámů pro zajištění cirkulace vzduchu, elektircký nebo pneumatický pohon